BLOG / BLOG

Zapraszamy do lektury naszego firmowego bloga. Prezentujemy na nim teksty autorstwa zespołu LET PR.

“No to lipa”, czyli copywriting nie po polsku

Piszemy w 12 językach obcych. Współpracujemy z kilkudziesięcioma native speakerami, którzy każdego miesiąca przygotowują dla naszych klientów setki tekstów marketingowych i PR-owych. I to nawet nie łącznie. Jak nam się udaje zapanować nad tą istną wieżą Babel? więcej >>

Aplikacja mobilna wsparciem dla sklepu internetowego

Odsetek osób decydujących się na zakupy w internecie każdego roku rośnie o kilkanaście procent. Choć tego typu zakupy najczęściej kojarzą się z przesiadywaniem przed ekranem komputera lub laptopa, to coraz częściej do głosu dochodzi także smartfon.

więcej >>

4 x NIE, czyli czego unikać w opisach produktów

Wydawać by się mogło, że pisać każdy może i tym samym każdy może stworzyć doskonałe opisy produktowe. A jednak… Przeglądając oferty sklepów internetowych, natrafiliśmy na powtarzające się błędy pokazujące, że ten element prezentacji oferty jest traktowany nieco po macoszemu. Zebraliśmy je zatem, przedyskutowaliśmy na forum i doszliśmy do kilku wniosków. Poznajcie 4 podstawowe błędy popełniane w opisach produktów online. więcej >>

4 rodzaje treści wspierających e-sklep

Zakupy przez internet są wygodnym rozwiązaniem dla tych, którzy nie mają czasu chodzić po sklepach lub po prostu nie lubią tego robić. O wygodzie możemy mówić oczywiście wtedy, gdy w e-sklepie znajdziemy wyczerpujące informacje, pozwalające nam poznać cechy produktu i przekonać się, że to właśnie w tym, a nie innym miejscu powinniśmy dokonać zakupu. To rola contentu, jaki umieścimy na stronie sklepu. więcej >>

Działania PR. Jak mierzyć ich efektywność? Cz.2

W pierwszej części wpisu omówiłem zadania, które są niezbędne do rozpoczęcia działań i do późniejszego zmierzenia ich efektów. Bez nich analiza efektywności naszych prac nie byłoby możliwa, nie miałaby też sensu. W drugiej jego części przedstawiam zalety monitoringu mediów, najważniejsze wskaźniki, które pomagają zmierzyć efektywność PR i podsumowują całą akcję oceną końcową.

więcej >>

DAWNIEJ ... I DZIŚ

Blogujemy dla Was :)

Zaufali nam

Partnerzy

FreshMail.pl