BLOG / BLOG

Zapraszamy do lektury naszego firmowego bloga. Prezentujemy na nim teksty autorstwa zespołu LET PR.

Działania PR. Jak mierzyć ich efektywność? Cz.2

W pierwszej części wpisu omówiłem zadania, które są niezbędne do rozpoczęcia działań i do późniejszego zmierzenia ich efektów. Bez nich analiza efektywności naszych prac nie byłoby możliwa, nie miałaby też sensu. W drugiej jego części przedstawiam zalety monitoringu mediów, najważniejsze wskaźniki, które pomagają zmierzyć efektywność PR i podsumowują całą akcję oceną końcową.

więcej >>

Działania PR. Jak mierzyć ich efektywność? Cz.1

Przez wiele lat, a przynajmniej odkąd pamiętam panowała opinia, że mierzenie działań public relations jest niemożliwe. Choć zadanie to cały czas nie należy do najłatwiejszych, to jednak dzięki pojawieniu się nowych narzędzi pewne aspekty naszej pracy są już mierzalne.

więcej >>

Naszym okiem: o przewinieniach sklepów internetowych słów kilka

W naszej pracy research i analiza są na porządku dziennym. Jakiś czas temu, w trakcie przekopywania się przez setki sklepów internetowych nasze oczy, z witryny na witrynę, otwierały się coraz szerzej. Sprawdźcie, co takiego wzbudziło nasze zdumienie i czego – naszym zdaniem – nie powinno się robić. więcej >>

Naszym okiem: o przewinieniach sklepów internetowych słów kilka

W naszej pracy research i analiza są na porządku dziennym. Jakiś czas temu, w trakcie przekopywania się przez setki sklepów internetowych nasze oczy, z witryny na witrynę, otwierały się coraz szerzej. Sprawdźcie, co takiego wzbudziło nasze zdumienie i czego – naszym zdaniem – nie powinno się robić. więcej >>

Dlaczego warto prowadzić firmowego bloga?

Nie moglibyśmy rozpocząć prowadzenia firmowego bloga bez zadania sobie pytania: “Po co właściwie jest nam ten blog?”. Żeby nie okazało się, że szewc bez butów chodzi, przedstawiamy kilka powodów, dla których marki, bez względu na branżę, w jakiej działają, powinny mieć własny kawałek internetu, za pomocą którego przekażą klientom swoją wiedzę i będą mogły komunikować się z nimi w sposób nieco inny niż na Facebooku czy poprzez fora internetowe. więcej >>

DAWNIEJ ... I DZIŚ

Blogujemy dla Was :)
SKŁADNIKI:
  • 100% indywidualnego podejścia do Klienta
  • Pięć łyżek stołowych nowoczesnej komunikacji
  • Garść profesjonalizmu
  • Szklanka kreatywności
  • Efekywność
  • Energia
  • Wiara w sukces
  • Zaufanie
WYKONANIE:
Odpowiednie połączenie składników

Zaufali nam

Partnerzy

FreshMail.pl