pakiety usług
Każdy z nich zostaje indywidualnie dostosowany do potrzeb konkretnego Klienta i składa się z poszczególnych elementów naszej pełnej oferty.
LICENCJA
NA START
opracowanie strategii i harmonogramu działań komunikacyjnych
sprawdzimy jak Państwa firma postrzegana jest przez otoczenie, zdefiniujemy słabe i mocne strony, odbiorców oraz cele działań komunikacyjnych. Odpowiedni wizerunek firmy to potężne narzędzie w walce o pozyskanie i utrzymanie Klienta
budowa bazy mediów prasowych, internetowych, radiowych i telewizyjnych dostosowanych do branży i potrzeb Klienta
komunikaty prasowe dostarczamy do starannie wyselekcjonowanej grupy mediów tradycyjnych i elektronicznych
przygotowanie informacji prasowych (produktowa, korporacyjna) i artykułów
jesteśmy w stałym kontakcie z dziennikarzami, wzbudzamy zainteresowanie komunikatami Państwa firmy, budujemy efektywne relacje
zaplanowanie działań PR w mediach (wybór grupy docelowej, mediów, budowa bazy medialnej)
tworzymy plan działań PR dla Państwa firmy, wybieramy grupę docelową oraz budujemy bazę mediów tradycyjnych i elektronicznych dostosowanych do działalności Państwa firmy oraz powyższych parametrów
przygotowanie komunikatów prasowych
tworzymy komunikaty prasowe, ich tematykę dobieramy tak, aby wzbudziła zainteresowanie zarówno wśród dziennikarzy jak również trafiała do grupy docelowej, Państwa obecnych i przyszłych Klientów
doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne
służymy poradami z zakresu komunikacji i kreowania wizerunku
miesięczny raport
zawiera zestawienie wykonanych działań i ich efekty
opcja dodatkowa: identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna (m.in. wykonanie strony www, materiałów informacyjnych, logo, wizytówki)
LICENCJA
NOWYCH TECHNOLOGII
audyt wizerunkowy firmy
sprawdzimy jak Państwa firma postrzegana jest przez otoczenie, zdefiniujemy słabe i mocne strony, odbiorców oraz cele działań komunikacyjnych. Odpowiedni wizerunek firmy to potężne narzędzie w walce o pozyskanie i utrzymanie Klienta
dystrybucja informacji do mediów
komunikaty prasowe dostarczamy do starannie wyselekcjonowanej grupy mediów tradycyjnych i elektronicznych
follow up do mediów (media relations)
jesteśmy w stałym kontakcie z dziennikarzami, wzbudzamy zainteresowanie komunikatami Państwa firmy, budujemy efektywne relacje
zaplanowanie działań PR w mediach (wybór grupy docelowej, mediów, budowa bazy medialnej)
tworzymy plan działań PR dla Państwa firmy, wybieramy grupę docelową oraz budujemy bazę mediów tradycyjnych i elektronicznych dostosowanych do działalności Państwa firmy oraz powyższych parametrów
przygotowanie komunikatów prasowych
tworzymy komunikaty prasowe, ich tematykę dobieramy tak, aby wzbudziła zainteresowanie zarówno wśród dziennikarzy jak również trafiała do grupy docelowej, Państwa obecnych i przyszłych Klientów
doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne
służymy poradami z zakresu komunikacji i kreowania wizerunku
miesięczny raport
zawiera zestawienie wykonanych działań i ich efekty
opracowanie strategii obecności firmy w mediach społecznościowych
spośród mediów społecznościowych m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn,YouTube czy Twitter, wybieramy portale dostosowane do Państwa działalności i grupy docelowej, opracowujemy strategię social media, określamy treści komunikatów oraz harmonogram
prowadzenie oficjalnych profili firmy w mediach społecznościowych
odpowiadamy za prowadzenie Państwa profilu firmowego, interakcje i angażowanie społeczności
opcja dodatkowa: identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna (m.in. wykonanie strony www, materiałów informacyjnych, logo, wizytówki)
LICENCJA
POZYTYWNEGO WIZERUNKU
audyt wizerunkowy firmy
sprawdzimy jak Państwa firma postrzegana jest przez otoczenie, zdefiniujemy słabe i mocne strony, odbiorców oraz cele działań komunikacyjnych. Odpowiedni wizerunek firmy to potężne narzędzie w walce o pozyskanie i utrzymanie Klienta
dystrybucja informacji do mediów
komunikaty prasowe dostarczamy do starannie wyselekcjonowanej grupy mediów tradycyjnych i elektronicznych
follow up do mediów (media relations)
jesteśmy w stałym kontakcie z dziennikarzami, wzbudzamy zainteresowanie komunikatami Państwa firmy, budujemy efektywne relacje
zaplanowanie działań PR w mediach (wybór grupy docelowej, mediów, budowa bazy medialnej)
tworzymy plan działań PR dla Państwa firmy, wybieramy grupę docelową oraz budujemy bazę mediów tradycyjnych i elektronicznych dostosowanych do działalności Państwa firmy oraz powyższych parametrów
przygotowanie komunikatów prasowych
tworzymy komunikaty prasowe, ich tematykę dobieramy tak, aby wzbudziła zainteresowanie zarówno wśród dziennikarzy jak również trafiała do grupy docelowej, Państwa obecnych i przyszłych Klientów
doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne
służymy poradami z zakresu komunikacji i kreowania wizerunku
miesięczny raport
zawiera zestawienie wykonanych działań i ich efekty
opracowanie strategii obecności firmy w mediach społecznościowych
spośród mediów społecznościowych m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn,YouTube czy Twitter, wybieramy portale dostosowane do Państwa działalności i grupy docelowej,opracowujemy strategię social media, określamy treści komunikatów oraz harmonogram
prowadzenie oficjalnych profili firmy w mediach społecznościowych
odpowiadamy za prowadzenie Państwa profilu firmowego, interakcje i angażowanie społeczności
dedykowane działanie e-PR
to działania wspierające i zwiększające dotarcie do grupy docelowej, takie jak działania marketingu szeptanego czy wirusowego w internecie
internet alert
korzystając z nowoczesnych narzędzi monitoringu danych, na bieżąco dostarczamy Państwu informacji o nowych treściach, wpisach, publikacjach o Państwa firmie. Po konsultacji z Państwem reagujemy na negatywne wpisy
opcja dodatkowa: identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna (m.in. wykonanie strony www, materiałów informacyjnych, logo, wizytówki)