NA START

  • audyt wizerunkowy firmy
  • zaplanowanie działań PR w mediach (wybór grupy docelowej, mediów, budowa bazy medialnej)
  • przygotowanie komunikatów prasowych
  • dystrybucja informacji do mediów
  • follow up do mediów – media relations
  • doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne

OPCJA DODATKOWA

  • KOMUNIKACJA WIZUALNA
    projekt logo, wizytówki, strony internetowej i materiałów informacyjnych

  • audyt wizerunkowy firmy sprawdzimy jak Państwa firma postrzegana jest przez otoczenie, zdefiniujemy słabe i mocne strony, odbiorców  oraz cele działań komunikacyjnych. Odpowiedni wizerunek firmy to potężne narzędzie w walce o pozyskanie i utrzymanie Klienta
  • zaplanowanie działań PR w mediach (wybór grupy docelowej, mediów, budowa bazy medialnej) tworzymy plan działań PR dla Państwa firmy, wybieramy grupę docelową oraz budujemy bazę mediów tradycyjnych i elektronicznych dostosowanych do działalności Państwa firmy oraz powyższych parametrów
  • przygotowanie komunikatów prasowych tworzymy komunikaty prasowe, ich tematykę dobieramy tak,  aby wzbudziła zainteresowanie zarówno wśród dziennikarzy jak również trafiała do grupy docelowej, Państwa obecnych i przyszłych Klientów
  • dystrybucja informacji do mediów komunikaty prasowe dostarczamy do starannie wyselekcjonowanej grupy mediów tradycyjnych i elektronicznych
  • follow up do mediów  (media relations)jesteśmy w stałym kontakcie z dziennikarzami, wzbudzamy zainteresowanie komunikatami Państwa firmy, budujemy efektywne relacje
  • doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne służymy poradami z zakresu komunikacji i kreowania wizerunku
  • miesięczny raport zawiera zestawienie wykonanych działań i ich efekty