Oferta / Pakiety usług

W działaniach public relations dla firm istnieją pewne prawidłowości. Na podstawie doświadczeń i wcześniejszych obserwacji, stworzyliśmy pakiety usług w postaci trzech licencji. Każda z nich zawiera starannie dobrane pozycje z naszej oferty. Taki pakiet to przede wszystkim oszczędność i gwarancja kompleksowej obsługi Państwa firmy. Jednocześnie, nasza oferta nie ogranicza się tylko do poniższych pakietów. Każdy z nich zostaje indywidualnie dostosowany do potrzeb konkretnego Klienta i składa się z poszczególnych elementów naszej pełnej oferty.
LICENCJE - Dostajesz więcej, płacisz mniej !
dla kogo?
Daj się zauważyć!
Daj się zauważyć Klientom! Polecane firmom, które do tej pory nie prowadziły działań PR lub w ograniczonym stopniu.
1

LICENCJA
NA START
 

  • audyt wizerunkowy firmy sprawdzimy jak Państwa firma postrzegana jest przez otoczenie, zdefiniujemy słabe i mocne strony, odbiorców  oraz cele działań komunikacyjnych. Odpowiedni wizerunek firmy to potężne narzędzie w walce o pozyskanie i utrzymanie Klienta
  • zaplanowanie działań PR w mediach (wybór grupy docelowej, mediów, budowa bazy medialnej) tworzymy plan działań PR dla Państwa firmy, wybieramy grupę docelową oraz budujemy bazę mediów tradycyjnych i elektronicznych dostosowanych do działalności Państwa firmy oraz powyższych parametrów
  • przygotowanie komunikatów prasowych tworzymy komunikaty prasowe, ich tematykę dobieramy tak,  aby wzbudziła zainteresowanie zarówno wśród dziennikarzy jak również trafiała do grupy docelowej, Państwa obecnych i przyszłych Klientów
  • dystrybucja informacji do mediów komunikaty prasowe dostarczamy do starannie wyselekcjonowanej grupy mediów tradycyjnych i elektronicznych
  • follow up do mediów  (media relations)jesteśmy w stałym kontakcie z dziennikarzami, wzbudzamy zainteresowanie komunikatami Państwa firmy, budujemy efektywne relacje
  • doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne służymy poradami z zakresu komunikacji i kreowania wizerunku
  • miesięczny raport zawiera zestawienie wykonanych działań i ich efekty
    komunikacja wizualna (m.in. projekt strony www, materiałów informacyjnych, logo, wizytówki)
    Jeśli chcesz poznać cenę, kliknij „Zapytaj o cenę” i wypełnij krótki formularz.
    dla kogo?
    Daj się zauważyć!
    Odkryj potencjał internetu i nowych technologii! To skuteczny sposób na dotarcie do Klientów
    2

    LICENCJA
    NOWYCH TECHNOLOGII
     
     

    • audyt wizerunkowy firmy sprawdzimy jak Państwa firma postrzegana jest przez otoczenie, zdefiniujemy słabe i mocne strony, odbiorców  oraz cele działań komunikacyjnych. Odpowiedni wizerunek firmy to potężne narzędzie w walce o pozyskanie i utrzymanie klienta.
    • zaplanowanie działań PR w prasie i internecie (wybór grupy docelowej, mediów, budowa bazy medialnej) tworzymy plan działań PR dla Państwa firmy, wybieramy grupę docelową oraz budujemy bazę mediów tradycyjnych i elektronicznych dostosowanych do działalności Państwa firmy oraz powyższych parametrów
    • przygotowanie komunikatów prasowych tworzymy komunikaty prasowe, ich tematykę dobieramy tak,  aby wzbudziła zainteresowanie zarówno wśród dziennikarzy jak również trafiała do grupy docelowej, Państwa obecnych i przyszłych Klientów
    • dystrybucja informacji do mediów komunikaty prasowe dostarczamy do starannie wyselekcjonowanej grupy mediów tradycyjnych i elektronicznych
    • follow up do mediów  (media relations) jesteśmy w stałym kontakcie z dziennikarzami, wzbudzamy zainteresowanie komunikatami Państwa firmy, budujemy efektywne relacje
    • doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne służymy poradami z zakresu komunikacji i kreowania wizerunku
    • miesięczny raport zawiera zestawienie wykonanych działań i ich efekty
    • opracowanie strategii obecności firmy w mediach społecznościowych spośród mediów społecznościowych m.in. Facebook, Nk.pl, GoldenLine, Twitter czy Blip, wybieramy portale dostosowane do Państwa działalności i grupy docelowej,opracowujemy strategię social media, określamy treści komunikatów oraz harmonogram
    • prowadzenie oficjalnych profili firmy w mediach społecznościowych odpowiadamy za prowadzenie Państwa profilu firmowego, interakcje i angażowanie społeczności
      komunikacja wizualna (m.in. projekt strony www, materiałów informacyjnych, logo, wizytówki)
      Jeśli chcesz poznać cenę, kliknij „Zapytaj o cenę” i wypełnij krótki formularz.
      dla kogo?
      Daj się zauważyć!
      Zadbaj o swój wizerunek ! Dzięki temu Twoja firma zdobędzie zaufanie wśród Klientów
      3

      LICENCJA
      POZYTYWNEGO WIZERUNKU
       
       
       

      • audyt wizerunkowy firmysprawdzimy jak Państwa firma postrzegana jest przez otoczenie, zdefiniujemy słabe i mocne strony, odbiorców  oraz cele działań komunikacyjnych. Odpowiedni wizerunek firmy to potężne narzędzie w walce o pozyskanie i utrzymanie klienta.
      • zaplanowanie działań PR w prasie i internecie (wybór grupy docelowej, mediów, budowa bazy medialnej)tworzymy plan działań PR dla Państwa firmy, wybieramy grupę docelową oraz budujemy bazę mediów tradycyjnych i elektronicznych dostosowanych do działalności Państwa firmy oraz powyższych parametrów
      • przygotowanie komunikatów prasowych tworzymy komunikaty prasowe, ich tematykę dobieramy tak,  aby wzbudziła zainteresowanie zarówno wśród dziennikarzy jak również grupy docelowej, Państwa obecnych i przyszłych Klientów
      • dystrybucja informacji do mediówkomunikaty prasowe dostarczamy do starannie wyselekcjonowanych mediów tradycyjnych i elektronicznych
      • follow up do mediów  (media relations)jesteśmy w stałym kontakcie z dziennikarzami, wzbudzamy zainteresowanie komunikatami Państwa firmy, budujemy efektywne relacje
      • doradztwo wizerunkowe i komunikacyjnesłużymy poradami z zakresu komunikacji i kreowania wizerunku
      • miesięczny raportzawiera zestawienie wykonanych działań i ich efekty
      • opracowanie strategii obecności firmy w mediach społecznościowychspośród mediów społecznościowych m.in. Facebook, Nk.pl, GoldenLine, Twitter czy Blip, wybieramy portale dostosowane do Państwa działalności i grupy docelowej, opracowujemy strategię social media, określamy treści komunikatów oraz harmonogram
      • prowadzenie oficjalnych profili firmy w mediach społecznościowych odpowiadamy za prowadzenie Państwa profilu firmowego, interakcje i angażowanie społeczności
      • dedykowane działanie e-PR to działania wspierające i zwiększające dotarcie do grupy docelowej, takie jak działania marketingu szeptanego czy wirusowego w internecie
      • Internet Alert korzystając z nowoczesnych narzędzi monitoringu danych,  na bieżąco dostarczamy Państwu informacji o nowych treściach, wpisach, publikacjach o Państwa firmie. Po konsultacji z Państwem reagujemy na negatywne wpisy
       
        komunikacja wizualna (m.in. projekt logo, wizytówki, strony internetowej i materiałów informacyjnych )
        Jeśli chcesz poznać cenę, kliknij „Zapytaj o cenę” i wypełnij krótki formularz.


        W pakiecie dostajesz więcej, płacisz mniej.